Kosmetyki

wtorek, 7 lutego 2017

PRAPIDOGRAF NEONAIL + SEMILAC nr 130


Cześć :)

Dzisiaj przedstawiam wam mój nowy nabytek, którym jestem absolutnie zachwycona - RAPIDOGRAF NEONAIL





Rapidograf chdził za mną już od dłuższego czasu, ale ciągle nie miałam czasu żeby się na jakiś zdecydować. Jakiś czas temu szukałam na allegro nowego lakiegu Semilaca i przypadkowo natknęłam się na Neonail. Od razu tak mi się spodobał, że nawet się nie zastanawiałam. 



W ofercie użytkownika dostępny był kolor biały i czarny. Nie specjalnie przepadam za białymi wzorkami, więc zdecydowałam się na czerń. Dodatkowo wybrałam opcję zestawu, tj. rapidograf + tusz ( również neonail). W sumie wyniosło mnie to 37 zł, bez tuszu byłoby to ok 27 zł.

Pojemność tuszu to, jak widać, 20 ml. Na jedno napełnienie zużyłam ok. 1/3 zawartości buteleczki


Rapidograf jest zapakowany w praktyczne etui, w krórym znajduje się szczegółowa istrukcja na temat przechowywania i napełniania produktu.

Bardzo fajnie się go używa, nie rozlewa się, tusz szybko zasycha, no i oczywiści można nim tworzyć baaardzo precyzyjne wzory :)



Tak prezentują się moje paznokcie:



Oczywiście prawa ręka nie prezentuje się tak jak lewa :D moja lewa ręka jest jeszcze niestety zbyt "lewa" żeby robić nią precyzyjne wzorki. Mnóstwo pracy jeszcze przede mną, ale już nie mogę się doczekać kolejnych ćwiczeń :)


Do wykonania, użyłam kolejnej nowości w mojej kolekcji - lakieru hybrydowego SEMILAC nr 130 (SLEEPING BEAUTY). Piękny róż wpadający w pomarańcz, użeka każdego kto widzi moje paznokcie :)



Dzisiaj to by było na tyle, kolejny post będzie poświęcony lampie SUNONE DUAL LED UV, moim perypetiom z hybrydami i pierwszą wadliwą lampą.

MIŁEGO DNIA :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz